Sunday 5 August 2007

In love

i am in love and nobody can stop me

So here I am, and there he is.

Not together physically but mentally.

Some people ask me

‘ Are you sure you are in love?’

and some may ask,

‘ What do you know about love?’

Those who have been hurt would say

‘There’s no such thing as L-O-V-E!’

Well, different people have different point of view,

Different people have different experience

i have been betrayed

I have fail

I have been let down by others

I have been lied

I have fooled my own heart

I have taken risk

I have been kicked out

I have been looked down

I have been hated

I have been pushed around

I have been ignored

I have been jealous

I have been mocked

I have been laughed

I have been heart-broken

I have been teased

I have given up all hopes many times

I have been cheated

I have been kept away from the biggest secret

I have been acting

I have been a pretender

I have fallen

I have been left alone

I have gone to the death’s door

I have been lost

I have been confused

I have been stabbed

I have been emotionless

I have been tolerating

I have been searching answers

I have been poked

I have given away

I have been boil cot

I have been called a slut

I have been called a Pros******

I have been called a B****

I have been called a F*****

I have been called an A******

I have been called a hypocrite

I have been called cheater

I have been called a thief

I have been called a pretender

I have been called a liar

I have been called names

I have been disappointed

By the people I trusted

Name it and I have been through it.

Now I am in love

And nobody can stop me

Not even you

Nothing you can do to stop me from loving me

If you are gone.

There won’t be me anymore

I will disappear

Pleas don’t do that to me



honey, i am scared
i am afraid that
i will one day disappear.
i really love you

Don't ask me why,
but i am feeling insecure.
i am trying my best to stop thinking about it.
But i can't.
I'm scared...

No comments: